Szállítási információk

Szállítás módja:
A küldemények kézbesítése a GLS futárszolgálattal történik. A megrendelés beérkezését követő napon a Futárszolgálat SMS-en keresztül értesítést küld a megadott telefonszámra a csomag várható kézbesítési időpontjáról. Amennyiben valamilyen okból a Megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a Futárszolgálat a Megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban.
FONTOS! A futárszolgálat csak egyszer kísérli meg az újbóli kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.
A visszaszállítást követően a második kiszállítás költsége vásárlót terheli.

Kérjük, olvassa el a leírást, mert egyes termékek szállítási költsége egyedi!


Kiszállítási idő:
Legfeljebb 1 - 2 munkanap
A megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 2 nap)


Visszaigazolás:
Minden internetes rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. A rendelés folyamata az ügyfélszolgálatunkkal való telefonos egyeztetés után lép érvénybe.
Hibák, hiányosságok javítása
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a terméknél vagy az árnál, Szállító fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után Szállító azonnal tájékoztatja Önt az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Adatok, adatbeviteli hibák javítása
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.